Snaaaart tid for båt!

Og jeg gleder meg som en unge. Vi (les mannen) pusser og polerer og gnukker og gnir. Mens jeg har vasket litt og hengt opp gardinene. Gleder meg til å se Tilda på vannet!

Stikkord:

4 kommentar to “Snaaaart tid for båt!”

  1. Gro Says:

    Tilda sr så nypusset ut, slik er det og ha båt i hagen , ja, noen som har det. Hun skinner jo. Hva slags pusse middel brukes?

  2. Lindas Quilt og Hage Says:

    Hei Anne!Flott båt, kan godt forstå at du gleder deg.
    Har gitt deg en utfordring,se på min blogg.
    God helg!Hilsen Linda :))

  3. AnneH Says:

    Det beste pussemidlet her, Gro, er nok en sterk og ivrig mann med verkende armer i vente 😉

  4. En handleveske til « Annes Hule Says:

    […] Annes Hule « Snaaaart tid for båt! […]

Legg igjen en kommentar

