Håndsydd "logo"

Tilda

Jeg hadde lyst til å sy lapper til å feste på jakkene som vi bruker i båten. Jeg fant et bilde av båten som jeg skrev ut og tegnet av konturene etter. Dette overførte jeg så til stoffet ved hjelp av lys «underifra.» Jeg er absolutt ingen racer på håndsøm og resultatet er deretter.

Ettersom jakkene er blå, så sydde jeg en hvit pyntesøm med maskin for å markere båten. Helt ytterst er det en sikk-sakk kant. Så sydde jeg lappen på fleecejakken. ( Over en eksisterende reklame-logo 😉 ) Nå gleder jeg meg til å dra på båtferie med egen Tildajakke!

juli08 017

5 kommentar to “Håndsydd "logo"”

  1. Marita Says:

    Kul idè og arbeidet er mer enn bra nok, synes jeg :o)

  2. mereteveian Says:

    Virkelig god ide, og så ble de så fine!
    God sommer i båten!

  3. annemariesquilt Says:

    Heia, så kreativ du er. Det ble jo kjempeflott . God tur på bøljan blå!!
    Her blir det sommerferie , Portugal først og så håper vi på Hvalertur, he he..

  4. Hanne Says:

    Hei du og takk for kommentar på siden min. Det rekesmørbrødet så ut som en deilig rekesalat 😉 Flott logo! Hanne

  5. lise Says:

    Kjempelurt – og kjempefint, du syr like bra håndsøm som jeg, i alle fall. (Uten at det trenger å bety så mye..)

Legg igjen en kommentar

