Takk for gaven!

Jeg gjorde Marita en tjenste og kjøpte et skilt hun var på jakt tter. Etter som hun tok det nesten usett, så sa hun at jeg skulle overraske henne. Det gjorde jeg ved å male litt på baksiden. Isteden for at hun sendte penger, så syntes jeg det hadde vært gøy om hun overrasket meg tilbake. Og da jeg kom hjem fra ferie så lå det en pakke og ventet på meg. Marita hadde sendt meg et nydelig smykke, og en «skureklut» som hun hadde strikket. Tusen takk for flott «gjengave.» Disse skal brukes masse.

Én kommentar to “Takk for gaven!”

  1. Marita Says:

    Bare hyggelig! Takk selv. Kjedet er sånn at du henge på forskjellige anheng du måtte ha som passer :o)

Legg igjen en kommentar

