Heklet Noe Noa skjerf

0 015a

Bare navnet er herlig synes jeg… En «kopi» av et annet merkenavn. Jeg fant mønsteret hos BenteB. Skjerfet kan pyntes på mange måter, jeg valgte fargede treperler. Tror faktisk at det kanskje blir flere skjerf utver høsten. Dette var et greit håndarbeide. Jeg brukte litt over ett nøste med Mandarin Petit, da har jeg laget skjerfet litt lengere enn BenteB sitt.

0 015a

Stikkord:

3 kommentar to “Heklet Noe Noa skjerf”

  1. Marita Says:

    Heeey, ferdig jo! Så flink du har vært. Flott ble det også med perlene!

  2. mereteveian Says:

    Så lekkert i sort og med perler!
    Det er et flott skjerf-e-mønster, ja.

  3. Elin Wetteland Says:

    Stiligt skjerf du har laget, kult med perlene 🙂

Legg igjen en kommentar

