Spisebrikker i friske farger

brikke2

Etter forrige fargekick så har jeg boltret meg enda mer i farger. Jeg skal låne en hytte, og fant ut at jeg ville gi spisebrikker som en takk. Hytta ligger ved sjøen så da tenkte jeg at det måtte passe med disse fargene.  Tror kanskje jeg skal lage noen glassbrikker av restestoffene. Mønsteret har blitt til underveis i prosessen. Brikkene måler ca 35 x 40 cm.

brikke1

brikke3

Stikkord:

10 kommentar to “Spisebrikker i friske farger”

  1. kamelia Says:

    Herlig farge! Får sommerassosiasjoner!
    Ha en fin dag.

  2. Marita Says:

    Lekre spisebrikker, tror helt sikker mottaker setter stor pris på dem. Matchende glassbrikker var lurt.

  3. Anne-Ruth Says:

    Flotte brikker i nydelige farger!

  4. kjersti m Says:

    Nydelige brikker i flotte farger. Likte quiltingen godt også :o)

  5. lise Says:

    De ble kjempelekre!

  6. sheila Says:

    Fine spisebrikker! Alltid kjekt å bruke! Liker quiltingen..:-)

  7. linda Says:

    Hei Anne! Kjepeflotte farger i spisebrikkene dine.Flott å finne frem farger når en skal sy. God helg! Linda :))

  8. Anni Says:

    Flotte dækkeservietter i nogle rigtig flotte farver, håber du må have en god weekend.

  9. Hobbypiraten Says:

    Flotte brikker med friske farger 🙂

  10. Stubbetufsa Says:

    Stilige dekkebrikker (i mine farger!) med virkningsfulle stikninger! Du er flink!

Legg igjen en kommentar

