Min Wallenborgveske!

Da har jeg fått ferdig vesken som jeg lærte å sy på kurs med Andrè Wallenborg. (Du kan lese om han her.)

Det har vært et lærerikt kurs, mange kjekke løsninger som kan være med på å få en veske til å fungere bra.  Det var Halden Quiltelag som var arrangør, og vi var 32 damer som sydde vesker.

Vesken har to forskjellige utvendige lommer, og en innvendig, som har enda en liten lomme bak glidelåsen. Magnetlåsen holder vesken sammen.

Her er Andrè med en del av veskene fra kurset. De blir ganske forskjellige.

Stikkord:

6 kommentar to “Min Wallenborgveske!”

  1. Marita Says:

    Den ble skikkelig flott din også. En voksen veske du vil ha mye glede av.

  2. Ann Tove Says:

    Her var det mange flotte vesker. Må ha vore kjempekjekt å vere på slike kurs. Sjelden det er noko slikt her so eg bur.
    God lørdagskveld til deg.

  3. sheila Says:

    Så fint at du fikk din ferdig og 😉 Synes stoffet ditt var kjempefin og det gjorde seg med de 2 lommene i rødt 🙂 Ha en fin søndag .

  4. Anne Marie Says:

    Så flott veske du har laget!! Ja å gå kurs med Andre’ er veldig gøy…

  5. Mitt Fargerike Says:

    Den var kjempefin, og han er veldig flink! Vil du sjå mi veske ta ein titt i bloggen min;-)

  6. Ninas Interiør Says:

    Hei på deg! Koselig å høre fra en annen haldenser! Så fine vesker du lager! Moro å lære å lage så fine ting!

    Ha en fin dag videre! Nina:)

Legg igjen en kommentar

