Jeg har åpnet julegaven

Det kom en pakke i posten fra Marita, og jeg klarte ikke å la være å åpne den, enda den var pent pakket inn som julegave, men man skal vel kose seg i adventstiden også? Kortet hadde min bokstav på. En flott A.

Inni pakken var det noen kjekke glassbrikker, som man kan tre rundt foten på glasset. Marita har vist det på bloggen sin. Og så var det et koselig håndkle. Tusen takk for gaven kjære venn!

6 kommentar to “Jeg har åpnet julegaven”

  1. Marita Says:

    Du har testet glassbrikken også ser jeg? Ikke alle stetter som passer, men håper dere har noen som gjør det. Glasshåndkleet håper jeg pynter til jul da. *klem*

  2. stubbetufsa Says:

    Flott gave!

  3. nina Says:

    FYYYYYY

  4. sheila Says:

    Du er værre enn barna, som ikke klarer å vente å pakke opp….he,he 😉 Koselig gave 😉

  5. Anne-Grethe Says:

    Hei, og takk for kommentar på grytevottene. Mal C falt ut under trykkingen av bladet, men her er linken til mal C:

    Klikk for å få tilgang til MalC.pdf

    Lykke til.

  6. kjersti m Says:

    Er vel lov å tyvstarte litt…. Flott gave var det iallefall. Måtte innom Marita å se på de flotte og smarte glassbrikkene. Blir kanskje noen her i huset også…

Legg igjen en kommentar