Julerose i bedet

I helgen var jeg ute og tittet i bedet, og jammen har ikke julerosen kommet opp. Jeg har to stykker, begge har jeg fått av moren min. Den ene har til og med en «merkelapp», så jeg ikke skal komme til å luke den vekk.

Den største av dem hadde to knopper. Nå er jeg spent på hvordan det går, for i går ble de dekket av snø. Jeg får grave litt om en ukes tid. Håper jeg får se den i blomst.

Stikkord:

3 kommentar to “Julerose i bedet”

  1. Marita Says:

    men jøss! Og så satt jeg og lurte på hvor jeg skulle hatt en sånn – her er jo alle bed dekket av masse snø fra tidlig høst til våren kommer.

  2. Anne Marie Says:

    Naturen er bare helt utrolig..
    Jeg er bare innom for å ønske deg en God Jul og et Godt Nyttår!

  3. stubbetufsa Says:

    Så artig med knopper på julerosa!
    Jeg tror ikke vi kan ha den her, i sone H7. Jeg har ikke sett noen som har hatt den…

Legg igjen en kommentar