Noe er på gang

Jeg har vært syk. Mulig det har vært et slags virus. Det har ikke vært vondt, men det har plaget meg mye. Jeg har prøvd og prøvd å finne en medisin mot dette, men det har ikke vært lett. Jeg har nemlig lidd av……sy-vegring med et snev av inspirasjons-tomhet!  🙂

Jeg har gått inn på syrommet, godsnakket med symaskinen og snudd og gått ut igjen. Jeg har lett på internett for å finne noe jeg skulle få lyst til å sy, men ingenting har vært fristende nok.

Men nå tror jeg jammen jeg er på god vei til å bli frisk. Helt plutselig fikk jeg veldig lyst til å prøve å sy noe jeg så på et bilde for en stund siden.

SÅ jeg har nå tilbragt litt tid på syrommet og skåret til noen biter som skal bli en liten brikke. Jeg stoppet der, må jo ikke overanstrenge meg nå i starten, så foreløpig får dere ikke se mer enn dette.

duk

5 kommentar to “Noe er på gang”

  1. Marita Says:

    Jeg satt nå mest og lurte på om du har vært i stoffskuffen min?

    Godt å se du sysler litt rundt på syrommet igjen :o)

  2. Marita Says:

    …og forresten så ligger det en award til deg i bloggen min :o) God helg, vennen.

  3. Stubbetufsa Says:

    Hei, Anne! Jeg er en blogger i nord som havnet i din blogg. Jeg har sett på ALLE sidene, for du overrasket meg gang på gang. Du kommer til å stå på blogglisten min,ja! Smykke med røde, tovde kuler, linveske med bynavn og lur knute på skulder og som lukking, redesign, hage……..
    Jeg kommer innom igjen!

  4. sheila Says:

    Skal bli spennende å se hva det blir! Fint at du kommer igang igjen! 🙂
    Ha en god søndag!

  5. bentesroterom Says:

    Det må være noe som går, jeg er også angrepet. Håper de finner medisin mot det snart!

Legg igjen en kommentar