Award

Jeg har vært så heldig å få en award fra Marita. Tusen hjertelig takk vennen min.

Egentlig så ville jeg gjerne gi den tilbake til henne, for bloggen hennes gir meg så mye, men blant alle de jeg besøker så har jeg valgt ut Mikkje som neste mottager av denne utmerkelsen.  Hun lager så mye flott og har sansen for de små detaljer og er en kilde til inspirasjon. Værsågod!

award1

3 kommentar to “Award”

  1. Stubbetufsa Says:

    Gratulerer med fin award! Du fortjener det. Jeg har også noe til deg på min blogg! Klem!

  2. kjersti m Says:

    Tusen takk for flott award. Skal tenke litt og så sende den videre til en ny blogg. Så fint at sylysten kom tilbake, blir spennede å se hva det blir ut av bitene :o)

  3. sheila Says:

    Gratulere med award! Har også noe til deg!! Ha en fin uke,vi snakkes 🙂

Legg igjen en kommentar