En duk ferdig!

Da fikk jeg sydd duken. Jeg vet ikke hva teknikken heter. Jeg så den på et bilde, og så prøvde jeg meg fram til jeg ble fornøyd. Den skal ligge på en kommode i gangen.
firkantduk1

firkantduk2

Den lille boksen inneholder tørkede skalker til kaninen. Han må jo få en godbit når vi går forbi buret ute!

firkantduk3

6 kommentar to “En duk ferdig!”

  1. Marita Says:

    Så flott du har quiltet den! Stilig og anderledes :o) Flinka.

  2. sheila Says:

    Den ble flott og fine farger 🙂

  3. Susanne Says:

    Gratulerer med Award og ny flott duk! Ligger en utfordring til deg hos meg ;O) Trodde jeg hadde lagt inn en kommentar allerede, men skulle bare sjekke, og her var det jo ikke no` fra meg…

    Ha en fortsatt fin uke!

    Klem Susanne

  4. Stubbetufsa Says:

    Den duken ble flott! Det er liksom så uventet at den er skeiv, og så ser man at den er sydd sånn, med det hvite tøystykket i ytterkant, og så får hjernen fred…

  5. annemariesquilt Says:

    Kjempeflott duk, søtt med boksen med godis til kaninen..

  6. linda Says:

    Hei Anne!Morro når en får ting ferdig.
    God helg!Linda :))

Legg igjen en kommentar